با سلام اقا من رممو دادم گارانتی برام تعویض کرد امروز دوباره بلو اسکرین مموری منیجمنت داد. یعنی باز از رمه؟
از کجا میشه فهمید مشکل از اسلات رم نیس و رمو نمیسوزونه؟